klachten

Klacht afhandeling & Geschillen

 

Ondanks het feit dat wij continue werken aan onze kwaliteit en de verbetering hiervan, kan een klacht te alle tijden ontstaan.

Graag vernemen wij uw klacht via e-mail. Klik hiervoor op de knop "contact/Contact Formulier" onder "Klantenservice"

Uw klacht wordt op de eerstvolgende werkdag uiterlijk vóór 21.00 uur in behandeling genomen.

Wij zullen onze uiterste best doen om uw klacht zo goed als mogelijk in behandeling te nemen om, daar waar mogelijk is, samen met u te zoeken naar een passende oplossing.

 

Mocht het zo zijn dat wij hier met u, om wat voor reden dan ook, niet uitkomen dan kunt u de klacht voorleggen aan een geschillencommissie zoals Qshops waar MediacenterWorld bij aangesloten is.

De directe link naar de pagina t.b.v. het kunnen indienen is als volgt:

https://www.qshops.org/pages/klacht_melden 

 

Geschillen kunnen desgewenst ook worden voorgelegd bij de bevoegde rechter.